مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-05سياسي

طنین نوای لالای اصغرم در همایش شیرخوارگان حسینی پل دختر


هم زمان با سراسر کشور و در نخستین جمعه ماه محرم مادران پل دختری با حضور در همایش شیرخوارگان حسینی ، فرزندان خود را نذر قیام جهانی حضرت مهدی موعود (عج) معرفی کردند و نوای لا لای اصغرم سردادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر در این آیین معنوی مادران عزادار حسینی همراه با فرزندان خود و  به یاد مظلومیت شهید 6  ماهه حضرت علی اصغر(ع) نوگل پر پرشده دشت کربلا و مادرداغدیده اش نوای لالایی سر دادند و اشک ماتم ریختند.

 در این همایش مادران پل دختری با روی دست گرفتن نوزادان خود او را مانند علی اصغر (ع) فدایی امام زمان خود و سرباز کوچک ولایت معرفی کردند که جلوه خاصی به مراسم داده بود.

برخی از بانوان نیز با در دست گرفتن گهواره و سر دادن لالایی، با حضرت رباب مادر حضرت علی اصغر (ع) هم ناله شدند تا ثابت کنند که در راه حق وحقیقت فرزندانی ظلم ستیز و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تربیت می کنند.

دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت (ع)که با زمزمه های خود کودکانی را که دردست گرفته بودند آرام می کردند به یاد لب تشنه کوچکترین شهید دشت کربلا گریستند و اشک های خود را تقدیم به  بانو رباب، همسر سردار تشنه کام کربلا و مادر کوچکترین شهید تاریخ کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین نوای لالای اصغرم در همایش شیرخوارگان حسینی پل دختر

طنین نوای لالای اصغرم در همایش شیرخوارگان حسینی پل دختر