مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 11:222022-08-05سياسي

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در 24 بقعه متبرکه خراسان جنوبی


همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با هفتم محرم با هدف گرامیداشت یاد حضرت علی اصغر (ع) طفل شیرخوار شهید کربلا در 24 بقعه متبرکه استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام حسن رحیمی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز در حاشیه مراسم شیرخوارگان حسینی بیرجند اظهار داشت: همایش شیرخوارگان حسینی امروز همزمان با هفتم محرم با هدف گرامیداشت یاد حضرت علی اصغر (ع) طفل شیرخوار شهید کربلا در 24 بقعه متبرکه استان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن رحیمی با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در امامزادگان باقریه بیرجند افزود: در این همایش بیش از 250 لباس و سربند شیرخوار حسینی به صورت رایگان قبل از مراسم بین شرکت کنندگان توزیع شده است.

وی یادآور شد: قرائت قرآن، مداحی، روضه، سخنرانی، گهواره گردانی و نذرنامه خوانی از مهمترین برنامه های این همایش بود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در این آیین که بیشتر آنها را بانوان تشکیل دادند با در دست گرفتن کودکان شیرخوار خود و پوشاندن لباس های همانند در غم مظلومیت سید و سرور سالار شهیدان به سوگواری پرداختند.

وی عنوان کرد: به تصویر کشیدن حادثه جانسوز کربلا، بیان اهداف قیام عاشورا، تقویت نهضت عاشورایی، بیعت مادران و اعلام آمادگی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در 24 بقعه متبرکه خراسان جنوبی

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در 24 بقعه متبرکه خراسان جنوبی