مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 13:222022-08-05فناوري

دریافت گذرنامه در دفاتر پلیس +10 استان اصفهان اینترنتی شد


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی دریافت گذرنامه به منظور تسهیل در خدمت رسانی به زائران و مشتاقان شرکت در مراسم پیاده روی اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: با توجه به افزایش مراجعات به دفاتر پلیس +10 استان اصفهان و تقاضای بی شمار متقاضیان دریافت گذرنامه برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین، با تلاش کارشناسان معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از هشتم مرداد ماه سامانه نوبت دهی اینترنتی دریافت گذرنامه راه اندازی شد.

وی افزود: متقاضیان دریافت گذرنامه به منظور تسهیل در کار و همچنین صرفه جویی در وقت خود می توانند به درگاه اینترنتی https://p10.

epolice.

ir/p10 و یا درگاه اصلی http://epolice.

ir مراجعه و پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی الکترونیک و محل دفتر، تاریخ و زمان مراجعه خود برای دریافت گذرنامه را تعیین کنند.

هاشمی فر از آماده باش 72 دفتر پلیس +10 در استان شامل 23 دفتر در شهر اصفهان و 49 دفتر در شهرستان های تابعه برای ارائه خدمات گذرنامه به متقاضیان شرکت در مراسم پیاده اربعین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اولویت خدمات رسانی در دفاتر بر اساس نوبت ثبت شده در سامانه خواهد بود از متقاضیان می خواهیم پیش از ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت گذرنامه در دفاتر پلیس +10 استان اصفهان اینترنتی شد

دریافت گذرنامه در دفاتر پلیس +10 استان اصفهان اینترنتی شد