مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 13:272022-08-05اقتصادي

2 کتابخانه جدید در سمنان راه اندازی می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان از راه اندازی دو کتابخانه عمومی جدید در روستای خیرآباد و منطقه مسکن مهر سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان، محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در دیدار با فرماندار شهرستان سمنان با هدف بررسی وضع کتابخانه های عمومی شهرستان سمنان اظهار کرد: در شهرستان سمنان، هفت باب کتابخانه عمومی مشغول فعالیت است که کتابخانه مرکزی به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز فرهنگی استان با طیف وسیعی از خدمات فرهنگی و کتابخانه ای جزو این مجموعه محسوب می شود و به مردم شهرستان خدمات ارائه می کند.

وی با اشاره به اهداف مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی و شهرداری ها برای گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، افزایش تعامل سازنده دو مجموعه را موجب رخدادهای خوب فرهنگی در استان دانست.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: حمایت شهرداری ها با پرداخت به موقع سهم نیم درصد کتابخانه ها و مشارکت در ساخت و راه اندازی کتابخانه ها به ویژه در مناطق کمتر برخوردار، بی تردید موجب رشد سطح فرهنگ عمومی جامعه شده و شهرداری ها را در رسیدن به اهداف پیش بینی شده در حوزه حقوق شهروندی و اجتماعی یاری رسان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کتابخانه جدید در سمنان راه اندازی می شود

2 کتابخانه جدید در سمنان راه اندازی می شود