مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 13:572022-08-05سياسي

ایران اسلامی مدافع مظلومین در قبله اول مسلمین


ایران اسلامی به عنوان مدافع قبله اول مسلمین و مدافع مظلومین شناخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته اظهار کرد:یکی از تذکرات مقام معظم رهبری در دیدار ائمه جمعه کشور بحث روشنفکری بود که بارها نیز متذکر شدند و قبل ها هم فرمودند که روشنفکری در کشور ما نیز بیمار متولد شد و اخیرا گاهی برخی افراد به نوعی مبانی دینی را به بازی و ملعبه می گیرند که دود این تفکر به چشم مردم و خودشان هم خواهد رفت.

وی افزود:روحانیت از دیرباز تا کنون همراه و همگام با مردم و نیز در کنار مردم بوده است و روشنفکر به معنای حقیقی کسی است که فکرش منور به قرآن و عترت باشد،روشنفکر کسی است که تنویر افکار او برگرفته از نور حقیقی و ساتع شده از قرآن و اهل بیت علیهم السلام باشد.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:باید توجه داشت که مسیر نجات انسان تنها قرآن و عترت است لذا همه لازم است در کنار و در صف مردم باشیم و اگر کسی به نوعی ادعای روشنفکری دارد را نیز نصیحت کنیم.

روزجمعه یعنی جماعت و اینکه مردم با هم جمع بشوند و رسالت مهم روحانیت این است که مردم را به سوی سعادت و رستگاری دعوت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی مدافع مظلومین در قبله اول مسلمین

ایران اسلامی مدافع مظلومین در قبله اول مسلمین