مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 14:072022-08-05سياسي

قیام امام حسین(ع) جهاد تبیین در همه عرصه های دین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سیداحمد محمودی امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: امام حسین(ع) در روز عاشورا همه جمعیت و لشکر را به تقوای الهی دعوت می کند و آن ها را از دنیا می ترساند؛  درد مهم او در طول تاریخ بی تقوایی و واگرایی معرفتی بود.

وی افزود: امام حسین(ع) از دادن جوان و شهید شدن اصحاب به درد نیامد و ما در تاریخ کربلا داریم که هر چه به سمت عصر عاشورا می رفت و یاران او شهید می شدند صورتش شادتر می شد ولی آن چه امام حسین(ع) را به درد آورد، واگرایی معرفتی و حرام خواری بود؛ چیزی که انسان را سقوط می دهد حرام خواری است.

محمودی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های خوب امسال برای دهه اول محرم، اجتماع مردم شریف اصفهان در عصر عاشورای حسینی است؛ هر ساله در شهرهای مختلفی مانند زنجان این تجمع پرشور برگزار می شد و جای شهر اصفهان که در همه عرصه ها پیشرو بوده است در این مراسم خالی بود که امسال با تلاش سازمان تبلیغات اسلامی برای نخستین بار این اجتماع باشکوه حسینی رقم می خورد.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: جامعه دینی ما برای مراسمات باشکوه دینی زمینه دارد و مردم ما علاقه مند هستند؛ مانند   تجمع 3 میلیونی در ولیعصر تهران برای غدیر که مردم به عشق امامت و ولایت خود آن حرکت عظیم را رقم ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام امام حسین(ع) جهاد تبیین در همه عرصه های دین است

قیام امام حسین(ع) جهاد تبیین در همه عرصه های دین است