مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 14:172022-08-05سياسي

رجعت سفیران غربت و مظلومیت، یاد شهدای مدافع حرم را زنده کرد


پس از سال ها چشم انتظاری بازگشت عزتمندانه ی بدن مطهر بی سر شهید مدافع حرم حاج عبدالله اسکندری و برخی دیگر از شهدای مدافع حرم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، حجت الاسلام مجید گشول در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان کوار ارتباط و تسلیم را دو رکن از ارکان مهدویت دانست و اظهار داشت: باید حقیقیت آنها را از درون منابع اسلامی استنباط کرد و با امام زمان مان پیوند و ارتباط برقرار کنیم.

خطیب جمعه کوار افزود: راه های ارتباطات با ولی عصر(عج) زیاد است یکی از راه های پیوند و ارتباط با امام زمان(عج) سلام کردن به حجت خدا و خلیفه خداست.

شایسته است مؤمنان روزانه و شبانه به امام زمان(عج) سلام کنند.

مقام خونخواهی امام حسین همراه با امام زمان از آرزوهای شیعه است.

حجت الاسلام گشول در خطبه دوم ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدای از صدر اسلام تا به امروز افزود: هویت پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم عبدالله اسکندری ، رحیم کابلی ، مصطفی تاش موسی ، محمدامین کریمیان و عباس آسمیه از طریق تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه شناسایی و تایید شد و پیکرهای مطهر این شهدا به میهن اسلامی بازگشت.

وی اظهار کرد: قافله سالار این 5 شهید، سردار شهید عبدالله اسکندری (قصرالدشت شیراز) است وی از هم رزمان حاج احمد متوسلیان و جزو فرماندهان دفاع مقدس به شمار می آمدند و پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجعت سفیران غربت و مظلومیت، یاد شهدای مدافع حرم را زنده کرد

رجعت سفیران غربت و مظلومیت، یاد شهدای مدافع حرم را زنده کرد