مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 14:172022-08-05فرهنگي

«حسینیه معلی» از زاویه نگاه مخاطب/ علیه کلیشه ها و نوآور در فرم+فیلم


اصولا در سال های گذشته چشم مخاطب تلویزیون به برنامه سازی کلیشه ای و از روی قواعد از پیش تعیین شده در ایام مناسبت های آییینی عادت کرده بود و حالا «حسینیه معلی» به عنوان رویکردی جدید در برنامه سازی آیینی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، ویژه برنامه حسینیه معلی که از 7 مرداد 1401 و مصادف با اولین شب از شب های ایام عزاداری ماه محرم با حضور مداحان، پیشکسوتان و پیرغلامان هیات های مذهبی کشور روی آنتن شبکه سه سیما رفته، بیش از یک میلیون و 200 هزار بازدید را در مدت زمان پخش 7 روزه این برنامه در تلوبیون به ثبت رسانده است (آمار سایت تلوبیون تا لحظه تولید گزارش ).

برنامه موفقی که به گفته تهیه کننده آن تا این لحظه یک ریال پرداختی برای پروژه نشده است  و حتی در روزهای تولید برنامه برخی از مدیران تصمیم ساز نظرشان این بوده که  حسینیه معلی نه برای محرم امسال، بلکه در محرم سال آینده روی آنتن برود.

سعید حدادیان، سید مجید بنی فاطمه، محمد صمیمی و مهدی رسولی چهار ذاکر این برنامه هستند و به بنابر گفته تهیه کننده حسینیه معلی ، مجمع الذاکرین این ویژه برنامه تلویزیونی محرم 1401 برنامه را تشکیل داده اند.

  چرا  حسینیه معلی مهم است؟ اصولا در سال های گذشته چشم مخاطب تلویزیون به برنامه سازی کلیشه ای و از روی قواعد از پیش تعیین شده در ایام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حسینیه معلی» از زاویه نگاه مخاطب/ علیه کلیشه ها و نوآور در فرم+فیلم

«حسینیه معلی» از زاویه نگاه مخاطب/ علیه کلیشه ها و نوآور در فرم+فیلم