مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-05سياسي

دولت نسبت به جبران خسارات سیل اقدام کند


خطیب جمعه جیرفت با تاکید بر اینکه دولت نسبت به جبران خسارات ناشی از سیل سریع تر اقدام کند، گفت: ستاد مدیریت بحران با ساختار فعلی رویکرد مناسب را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ظرفیت محرم و صفر به ویژه تاسوعا و عاشورا یک ظرفیت استثنایی و با ارزش برای ما است.

وی تصریح کرد: خطبا و سخنرانان در مجالس عزاداری آنچه که لازم است را به مردم به ویژه جوانان تبیین کنید و به تعبیر مقام معظم رهبری جهاد تبیین را مدنظر قرار دهید و به شبهات که مربوط به اعتقادات و انقلاب اسلامی که در بین مردم است با سخنان عالمانه و به موقع و شایسته خود از اذهان مردم بزدایید.

 خطیب جمعه جیرفت با توصیه به مداحان افزود: مداحان در مضامین مداحی و اشعارشان توجه داشته باشند که بذر ایمان و اعتقاد و رابطه قوی تر با امام حسین (ع) در مخاطبین خود ایجاد کنند.

امام جمعه جیرفت افزود: مسائلی که امروزه جوانان ما با آن دست و پنجه نرم می کنند بحث فضای مجازی است که باید در این ایام عالمانه و هوشمندانه به آن پرداخته شود.

وی تصریح کرد: خیلی ها فکر می کنند که آنچه در فضای مجازی رد و بدل می شود، صحیح است و بدون فکر و تحقیق در اختیار دیگران می گذارند و اگر خدای ناکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نسبت به جبران خسارات سیل اقدام کند

دولت نسبت به جبران خسارات سیل اقدام کند