مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 16:522022-08-05سياسي

امام جمعه موقت قشم: دشمن برای به انحراف کشیدن اسلام برنامه ریزی کرده است


دشمن برای اینکه ظرفیت های بی نظیر، بی بدیل و درصورت لزوم، تهاجمی اسلام را به انحراف بکشاند برنامه ریزی های عمیقی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام محمدسعید آخوندی امام جمعه موقت قشم امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم اظهار داشت: دشمن امروز با تبلیغات مسموم رسانه ای و ترویج فرهنگ غرب در استفاده از مواد مخدر و مشروبات الکلی و نظایر آن جان جوانان ما را مستقیم نشانه گرفته است.

وی اظهار داشت: یکی از درس هایی که ما می توانیم از عاشورا بگیریم این است که مدیران، مسوولین و بزرگان ما باید در عرصه های مدیریتی کشور پیشتاز باشند و مثل امام حسین علیه السلام برای حفظ جان مردم خودش و خانواده اش را به میدان کارزار بیاورند تا به جان و دین مردم خطر نیفتد.

خطیب جمعه قشم یادآور شد: مدیران و مسؤولین باید جلودار کارهای انقلابی باشند و برای حفظ جان مردم و مال مردم پیش قدم باشند.

وی گفت: عاشورا به ما این درس را می دهد که هر کسی و هر دولتی که خون مظلومی را بریزد در واقع خودش را سرنگون کرده است.

حجت الاسلام آخوندی، مردمی بودن را از دیگر درس های عاشورایی خواند و افزود: ما باید قدم از قدم برنداریم مگربرای مردم، از این رو آنچه که رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه به آن اشاره داشتند این بود که امام جمعه هر شهر باید به صورت پدرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت قشم: دشمن برای به انحراف کشیدن اسلام برنامه ریزی کرده است

امام جمعه موقت قشم: دشمن برای به انحراف کشیدن اسلام برنامه ریزی کرده است