مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 16:572022-08-05سياسي

لزوم بسیج منابع و امکانات عام المنفعه در آستانه اربعین حسینی


پشتیبانی از حضور بی نظیر مردمی و خدمت به زائران مسئله مهمی است که همکاری و مشارکت مردم که موید شعار «ما ملت امام حسینیم» است را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، فرماندار ویژه شهرستان طبس در جلسه ستاد عتبات عالیات این شهرستان اظهار داشت: اربعین حسینی و پیاده روی عظیم آن میلیون ها انسان را به سمت قطب عالم امکان بین الحرمین حرم حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) با جاذبه خاص حسینی به سوی خود فرا می خواند.

علی اکبر رحیمی با بیان اینکه اربعین حسینی از دو عرصه معنوی مهم برخوردار است، افزود: نخست عرصه حضور و دوم عرصه خدمت است.

وی در ادامه گفت: پشتیبانی از حضور بی نظیر مردمی و خدمت به زائران مسئله مهمی است که همکاری و مشارکت مردم که موید شعار ما ملت امام حسینیم است را می طلبد.

رحیمی عنوان کرد: با توجه به پیش بینی حضور حدود پنج میلیون زائر از ایران در کنگره عظیم اربعین حسینی و لزوم بسیج منابع و امکانات عام المنفعه برای آحاد زائرین حسینی، از ظرفیت ادارات و نهادها برای خدمت خالصانه و جهت ایجاد آسایش و رفاه زائرین مشتاق حسینی بهره خواهیم گرفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه مردم شهرستان طبس در کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات و موکب اربعین در کشور دارای درصد بالای مشارکت مردمی هستند، افزود: مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بسیج منابع و امکانات عام المنفعه در آستانه اربعین حسینی

لزوم بسیج منابع و امکانات عام المنفعه در آستانه اربعین حسینی