مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 20:122022-08-05سياسي

استاندار یزد: خانه های تخریب شده سیل در سریع ترین زمان ساخته می شود


برنامه این است که منازل تخریب شده از سیل را در سریع ترین زمان به صورت مقاوم و زیبا بسازیم و تحویل مردم دهیم.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست بررسی وضعیت مناطق سیل زده تفت اظهار کرد: استفاده از ظرفیت خیری در ساخت و سازها، برآورد خسارت لوازم خانه های تخریب شده، قنوات و احشام، بهره گیری از ظرفیت بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای بازسازی قنوات و مزارع از دیگر تصمیمات این نشست بود.

وی ادامه داد: در این نشست راهداری موظف شد در کوتاه ترین زمان ممکن خسارت هایی که به جاده ها و پل ها وارد شده را پیگیری کند و دستگاه های خدمات رسان نیز موظف شدند خدمات خود را در این مناطق ادامه دهند.

استاندار یزد اظهار کرد: با وزات میراث فرهنگی هماهنگ شده که ساختمان تخریب شده اداره میراث تفت بازسازی شود و فعالیت این اداره به حالت عادی برگردد و همچنین با رییس جمهوری دیدار داشتیم که به موضوع رسیدگی به وضعیت سیل زدگان تاکید ویژه شد که در این خصوص منابع مالی خوبی در نظر گرفته شده و امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن زندگی مرم به روال عادی باز گردد.

فاطمی با تاکید بر پیشگیری در برابر بحران های آینده افزود: باید وضعیت رودخانه ها تعیین تکلیف و همچنین با کار تخصصی سیل بنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: خانه های تخریب شده سیل در سریع ترین زمان ساخته می شود

استاندار یزد: خانه های تخریب شده سیل در سریع ترین زمان ساخته می شود