مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 20:222022-08-05سياسي

آزادی 1616 زندانی در استان فارس با مشارکت بسیج حقوقدانان


رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: بسیج حقوقدانان، حدود 1616 نفر از زندانیان استان فارس را با همکاری سپاه فجر، اداره کل زندان ها و ستاد دیه از سال 1399 تا 1400 آزاد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سهراب انبارکی در دیدار با مدیرکل زندان های فارس گفت: فلسفه شکل گیری اقشار بیست گانه بسیج، کمک به دستگاه های دولتی، اجرایی، قضایی و تقنینی است و مسلماً سازمان بسیج حقوقدانان هم با توجه به ماهیت ذاتی که دارد باید به منظور کارآمدسازی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی و قضایی در این زمینه همکاری داشته باشد.

وی افزود: امروز سازمان بسیج حقوقدانان، متشکل از قضات، وکلا، سردفتران، کارشناسان حقوقی ادارات، اساتید حقوق دانشگاه و همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته حقوق همه دست در دست هم داده اند و در کنار دستگاه قضایی تلاش می کنند تا در ابعاد مختلف به این مجموعه کمک کنند.

وی اضافه کرد: در حوزه پیشگیری و همچنین در حوزه صلح و سازش، آزادسازی زندانیان، در حوزه باز اجتماعی کردن و همچنین درحوزه مبارزه با فساد و رفع موانع حقوقی تولید، اقدامات بسیار ارزشمندی توسط سازمان بسیج حقوقدانان صورت گرفته است.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور یادآور شد: الحمدالله اقدامات ارزشمندی توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان فارس صورت گرفته که این هم جز با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 1616 زندانی در استان فارس با مشارکت بسیج حقوقدانان

آزادی 1616 زندانی در استان فارس با مشارکت بسیج حقوقدانان