مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 21:172022-08-05سياسي

بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه(س) میزبان سوگواره بصیرت عاشورایی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت سوگواره بصیرت عاشورایی در بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها دختر بلافصل امام موسی کاظم علیه السلام برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج  حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی   گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی در بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه(س) دختر بلافصل امام موسی کاظم علیه السلام برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: اجرای این سوگواره در جوار امامزاده بی بی حکیمه(س) با رعایت پروتکل های بهداشتی و پرشورتر از سال های گذشته برگزار می شود.

نصیرالاسلامی یادآورشد: امامزاده بی بی حکیمه(س) از بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد است که برنامه های مختلفی در این مکان با همکاری هیات امنای آن درطول سال برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: امامزاده بی بی حکیمه(س) دختر بلافصل امام موسی کاظم(ع) است که در روستای بی بی حکیمه شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده شده و یکی از اماکن مهم مذهبی، زیارتی و گردشگر پذیر است و در بین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از جایگاه شایسته ای برخوردار است و علاوه بر ساکنین استان کهگیلویه و بویراحمد، این بقعه متبرکه سالانه زائران بسیاری از راه های دور و نزدیک به زیارت آن مشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه(س) میزبان سوگواره بصیرت عاشورایی

بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه(س) میزبان سوگواره بصیرت عاشورایی