مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 22:172022-08-05سياسي

انتقاد خطیب جمعه دماوند به اقدام دشمن شادکن شکستن قلم و بریدن زبان خبرنگاران


مدیریت واحد در بحران و بهره گیری از پشتیبانی های مردمی و دولتی عزم جدی مسئولان عالی رتبه نظام را می طلبد؛ ضعف در اطلاع رسانی به موقع مردم در حوادث و بلایا خسارات جانی و مالی فراوانی به مردم وارد می کند.

- انتقاد خطیب جمعه دماوند به اقدام دشمن شادکن شکستن قلم و بریدن زبان خبرنگاران مدیریت واحد در بحران و بهره گیری از پشتیبانی های مردمی و دولتی عزم جدی مسئولان عالی رتبه نظام را می طلبد؛ ضعف در اطلاع رسانی به موقع مردم در حوادث و بلایا خسارات جانی و مالی فراوانی به مردم وارد می کند.

فارس نوشت: فتاح دماوندی با بیان اینکه نباید از برخی گلایه های مردمی ناراحت شویم گفت: خبرنگاران ما از پشتیبانی های لازم برخوردار نیستند، اما عاشقانه و دلسوزانه به نفع مردم و نظام تلاش و سعی می کنند که با انعکاس واقعیات همگان را به کار بیشتر برای حل مشکلات ترغیب کنند.

کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: جلوی سیل را نمی شود گرفت، اما مییتوان با انجام کارهای علمی و فنی خسارات و تلفات را کاهش داد.

وی با بیان اینکه آبخوانداری و استفاده از سیلاب ها و هدایت آن به نقاط مورد نظر می تواند تهدید را به فرصت تبدیل کند، افزود: آبخیزداری هم خطرات سیل را کاهش می دهد و هم فایده های زیادی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد خطیب جمعه دماوند به اقدام دشمن شادکن شکستن قلم و بریدن زبان خبرنگاران

انتقاد خطیب جمعه دماوند به اقدام دشمن شادکن شکستن قلم و بریدن زبان خبرنگاران