مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 08:072022-08-06سياسي

همکاری متقابل محور دیدار کمیسر عالی امور اقلیت های اروپا و «میرضیایف»


کمیسر عالی سازمان امنیت و همکاری اروپا در امور اقلیت ها و رییس جمهور ازبکستان در شهر «تاشکند» دیدار و ابعاد اصلی همکاری های متقابل را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، غیرت عبدالرحمان اف کمیسر عالی سازمان امنیت و همکاری اروپا در امور اقلیت ها و شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان در شهر تاشکند ابعاد اصلی همکاری های متقابل را بررسی کردند.

در این دیدار برقراری همکاری های عملی و همچنین چشم انداز اجرای پروژه ها و برنامه های مشترک در زمینه تامین تفاهم بین ملت ها و توسعه پایدار مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین با رضایتمندی بر سطح کنونی گفت وگوی سازنده و همکاری های ثمربخش با نهادهای سازمان امنیت و همکاری اروپا در ابعاد اولویت دار - در زمینه امنیت، حوزه های اقتصادی و محیط زیست تاکید شد.

در این دیدار کمیسر عالی سیاست در دست اجرا در این کشور را مبنی بر توسعه فرهنگ تسامح و بشردوستی، تامین تفاهم بین ملت ها، حسن تفاهم مدنی و آموزش نسل جوان بر این اساس بسیار ارزشمند خواند.

وی همچنین از ابتکارات ازبکستان در تقویت روابط دوستی، حسن همجواری و شراکت چند جانبه در منطقه آسیای مرکزی، کمک برای توسعه صلح آمیز و بازسازی اقتصادی افغانستان حمایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری متقابل محور دیدار کمیسر عالی امور اقلیت های اروپا و «میرضیایف»

همکاری متقابل محور دیدار کمیسر عالی امور اقلیت های اروپا و «میرضیایف»