مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 08:322022-08-06سياسي

انتشار 780 خبر از سوادکوه در رسانه ها


مدیر بسیج رسانه شهرستان سوادکوه با اشاره به انتشار 780 خبر در طول یک سال اخیر از سوادکوه در رسانه ها از آموزش به 50 خبرنگار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوا کوه، عمران اکبرنژاد در جلسه هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه شهرستان سوادکوه با اشاره به اهمیت رسانه از دیدگاه مقام معظم رهبری، گفت: رسانه، جهاد تبیین، آتش به اختیار و روایت گری صحیح از رویدادها و رخداد ها به عنوان کلیدواژه های مورد نظر مقام معظم رهبری است که در سخنرانی های مختلف ایشان تکرار شد و وظیفه رسانه را در اجرایی کردن آن دوچندان می کند.

مدیر بسیج رسانه شهرستان سوادکوه با گرامیداشت روز خبرنگار و با اشاره به اینکه به ازای هر 2 هزار نفر یک خبرنگار رسانه های رسمی در سوادکوه فعالیت می کنند، افزود: در طول یک سال اخیر حدود 780 خبر، گزارش، یادداشت، کلیپ و عکس از خبرنگاران عضو بسیج رسانه شهرستان سوادکوه در رسانه های رسمی استانی و شهرستانی منتشر شد.

وی به برگزاری 2 کلاس خبرنگاری و خبرنویسی و یک کلاس تخصصی با همکاری مرکز مطالعات رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول یک سال اخیر در سوادکوه اشاره و خاطر نشان کرد: تعداد 36 خبرنگار در کلاس مقدماتی و تعداد 14 خبرنگار در کلاس تخصصی حضور داشتند که گواهینامه استانی کلاس های مقدماتی صادر و در اختیار خبرنگاران قرار گرفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 780 خبر از سوادکوه در رسانه ها

انتشار 780 خبر از سوادکوه در رسانه ها