مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-06اجتماعي

پدر شهیدان «کریمی نژاد» آسمانی شد


الگوی صبر و استقامت و نماد ایثار و مقاومت حاج یدالله کریمی نژاد پدر بزرگوار و وارسته شهیدان گرانقدر فرشاد و فرزاد کریمی نژاد پس از سال ها چشم انتظاری به فرزندان شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران،الگوی صبر و استقامت و نماد ایثار و مقاومت حاج یدالله کریمی نژاد پدر بزرگوار و وارسته شهیدان گرانقدر فرشاد و فرزاد کریمی نژاد پس از سال ها چشم انتظاری به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این پدر روز  شنبه 15مرداد ماه از مقابل آموزش و پرورش کلاردشت تا گلزار شهدای حسنکیف این شهرستان تشییع و در جوار فرزندان برومندش آرام خواهد گرفت.

شهید فرشاد کریمی نژاد متولد 1342و در سال 1363 در جزیره مینو و شهید فرزاد کریمی نژاد متولد 1341 و در سال 1363 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

   سعید کهنسال مدیرکل بنیاد مازندران نیز در پیامی درگذشت پدر شهیدان والامقام کریمی نژاد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛ انا لله و انا الیه راجعون خانواده معظم شهیدان گرانقدر کریمی نژاد سلام علیکم پدران والامقام شهدا که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد، اسوه های ایثار و نمونه های بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر شهیدان «کریمی نژاد» آسمانی شد

پدر شهیدان «کریمی نژاد» آسمانی شد