مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-06اقتصادي

سیل کوهبنان 90 کارگر معدن هشونی را خانه نشین کرد


مجید توکلی در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سیل اخیر به 20 کیلومتر راه اصلی، دو پل و 150 کیلومتر راه فرعی روستایی در شهرستان کوهبنان خسارت وارد کرد.

وی با اشاره به خسارت سیل به 24 واحد دامداری سنتی شهرستان کوهبنان از تخریب 8 رشته قنات به طول 50 هزار متر خبر داد و افزود: همچنین 7 استخر آب، 2400 متر کانال و 96 هکتار باغات شهرستان کوهبنان بر اثر سیل خسارت دیدند و 80 راس دام تلف شدند.

توکلی یادآور شد: با جاری شدن سیل در شهرستان کوهبنان شاهد این بودیم که آب به 25 منزل مسکونی وارد شده است و تخریب 9 بند در حوزه منابع طبیعی را شاهد بودیم.

فرماندار کوهبنان از خسارت سیل به محوطه مدرسه شهید توکلی روستای جور نیز سخن به میان آورد و ابراز داشت: شبکه آبرسانی به طول 10 کیلومتر و 36 تیر برق نیز بر اثر سیل خسارت دیدند.

توکلی با یادآوری خسارت سیل به معابر شهری، راه های فرعی و تخریب زیرسازی معابر در حوزه شهرداری کوهبنان و شهرداری کیانشهر عنوان کرد: در حوزه میراث فرهنگی نیز به قلعه ده علی، قلعه خانمکان، قلعه رتک، قلعه الله آباد، حمام نجف آباد و خانقاه شیخ ابوسعید خسارتی وارد شده است.

وی از آسیب جدی سیل به معدن هشونی شهرستان کوهبنان با 90 نفر کارگر خبر داد و میزان خسارت وارده را حدود270 میلیارد ریال ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل کوهبنان 90 کارگر معدن هشونی را خانه نشین کرد

سیل کوهبنان 90 کارگر معدن هشونی را خانه نشین کرد