مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-06اقتصادي

چرا نباید مولتی ویتامین تقویتی مو را از فضای مجازی خرید کنیم؟


روابط عمومی یک شرکت دارویی، طی بیانیه از عموم مردم درخواست کرد به هنگام خرید محصولات هیرتامین، به علامت سازمان غذاودارو، درج شده بر روی قوطی محصولات توجه کنند.

- روابط عمومی یک شرکت دارویی، طی بیانیه از عموم مردم درخواست کرد به هنگام خرید مولتی ویتامین های تقویت مو به علامت سازمان غذاودارو، درج شده بر روی قوطی محصولات توجه کنند  در بیانیه شرکت دارویی افق داروی پارس آمده است: با توجه به اینکه سوداگران سلامت، در کمین سوء استفاده از نام محصولات هستند، متاسفانه مشاهده شده که برخی سودجویان فضای مجازی اقدام به توزیع محصولات فاقد هویت و اصالت و با قیمت های هنگفت کرده اند.

اغلب محصولات عرضه شده در تلگرام و اینستاگرام به صورت قاچاق  و با مدیریت شبکه ای و مافیایی خارج از کشور، وارد شده و هیچ اطمینانی به سلامت، اصالت و تاریخ انقضای آن ها نیست و علامت سوال های متعددی در رابطه با رعایت اصول و شرایط نگهداری و حمل و نقل آنها وجود دارد.

بر این اساس توصیه می شود که از محصولاتی استفاده شود که از طریق مجاری قانونی تامین شده و دارای تاییدیه وزارت بهداشت باشند.

گفتنی است به دنبال تولید هیرتامین در کشورمان، افرادی که منافعشان با تولید این محصول در کشورمان به خطر افتاده است، اقدام به شایه پراکنی در فضای مجازی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نباید مولتی ویتامین تقویتی مو را از فضای مجازی خرید کنیم؟

چرا نباید مولتی ویتامین تقویتی مو را از فضای مجازی خرید کنیم؟