مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-06سياسي

تولید لوله های پلی اتیلن در تهران به منظور اجرای طرح آبرسانی به 128 روستا


فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه در کارخانه پلی اتبلن ساخت یکصد کیلومتر از لوله های پلی اتیلن آغاز شده گفت: این کارخانه در اجرای طرح آب رسانی بسیج به 128 روستای استان ایلام مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با حضور در شهرستان مهران از کارخانه تولید لوله پلی اتیلن بازدید کرد و گفت: سپاه با به کار گیری ظرفیت گروه های جهادی و نظارت فنی دقیق، سرعت، دقت و کیفیت را راهبرد اساسی خود در این عملیات بزرگ می داند.

  وی افزود: در این کارخانه کار ساخت یکصد کیلومتر از لوله های پلی اتیلن آغاز شده که در اجرای طرح آب رسانی بسیج به 128 روستای استان ایلام مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

  فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به پروژه آب رسانی به روستاهای ایلام اشاره کرد و گفت: پروژه آب رسانی به روستاهای استان ایلام در روزگاری که این استان با تنش کم آبی و خشک سالی مواجه است کاری بی نظیر و از آن به عنوان انقلاب خدمت یاد کرد که با محوریت دولت مردمی و سپاه امیرالمومنین (ع) و همراهی ارگان های مختلف استان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید لوله های پلی اتیلن در تهران به منظور اجرای طرح آبرسانی به 128 روستا

تولید لوله های پلی اتیلن در تهران به منظور اجرای طرح آبرسانی به 128 روستا