مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-06اقتصادي

5000 نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی در سیستان و بلوچستان نصب می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خلیل عوض زاده اظهار داشت: نصب این تعداد نیروگاه خورشیدی، نیازمند همکاری همگانی است که با توجه به اهمیت این موضوع، - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: طی برنامه پیش بینی شده، 5000 نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی تا پایان سال جاری در این استان نصب خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خلیل عوض زاده اظهار داشت: نصب این تعداد نیروگاه خورشیدی، نیازمند همکاری همگانی است که با توجه به اهمیت این موضوع، سازمان های همکار درخصوص حمایت از اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند.

عوض زاده با بیان اینکه این تعداد نیروگاه طبق مصوبه صورتجلسه رییس سازمان ساتبا و استانداری این استان انجام خواهد شد، گفت: برآورد مالی برای اجرای هر واحد نیروگاهی، حدود 120 میلیون تومان است که از محل اعتبار نهاد های حمایتی کمیته امداد (ره)، بهزیستی و جهاد کشاورزی تامین می شود.

وی به موفقیت این طرح در روستای ملاعلی شهرستان هیرمند اشاره کرد و افزود: مبلغ اولین دوره قرائت، 100 واحد فعال نیروگاهی در این روستا به ازای هر واحد حدود 28 میلیون ریال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی در سیستان و بلوچستان نصب می شود

5000 نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی در سیستان و بلوچستان نصب می شود