مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-06حوادث

درختان تشنه «کلات» اسفراین در انتظار همت مسئولان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، روستای کلات اسفراین که در 15 کیلومتری این شهرستان واقع است، دارای باغ های فراوانی است که باغدارانش سال ها عمر و جوانی خود را صرف قد کشیدن نهال های کوچک و به بار نشستن  آنها کرده است.

اما این روزها مهدی محمدزاده و بسیاری از هم ولایتی هایش در گره کور بی آبی درختان خود سخت نگران و مضطرب شده اند.

محمدزاده باغدار 40ساله روستای کلات اسفراین در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسفراین اظهار کرد: مشکل از روزی شروع شد که مسئولان بدون اطلاع کشاورزان این منطقه حق آبه روستا را برای آبرسانی منازل این روستا اختصاص دادند.

وی گفت: تفاهماتی برای انتقال این حق آبه بین شورای وقت با مسئولان اداره آبفا شهرستان وجود دارد که نه تنها مالکین و کشاورزان از این متن بی خبرند بلکه شورای روستا هم با مفاد آن اختلاف نظر داشته است.

محمدزاده که چندین درخت گردوی او بر اثر بی آبی خشک شده است با غمی که در صدایش از خستگی بی تدبیری موج می زد، افزود: ما به این موضوع خیلی اعتراض کردیم و آنها در اعتراض ما قول دادند که چاه بزنند، اما الان بیش از گذشت 10 ماه هنوز از این تحقق وعده خبری نیست.

    وی با اعتراضی عمیق به مسئولان این را یادآوری کرد که نوش داروی شما بعد از مرگ سهراب به چه کار ما می آید؟ درختان ما اگر باران نیاید همه خشک می شوند و زحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درختان تشنه «کلات» اسفراین در انتظار همت مسئولان

درختان تشنه «کلات» اسفراین در انتظار همت مسئولان