مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-06بين الملل

«لیز تراس» نامزد نخست وزیری انگلیس هو شد


بعد از آنکه نامزد نخست وزیری انگلیس توسط معترضان هو شد وعده داد در صورت پیروزی، فوراً قانونی علیه اعتراضات تصویب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه مانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، هنگامی که لیز تراس وزیر امور خارجه انگلیس و نامزد انتخابات نخست وزیری این کشور در حال سخنرانی بود از سوی برخی حاضران هو شد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت ، تراس حین سخنرانی در جمع هواداران حزب محافظه کار انگلیس با فریادهای شرم بر تو و باید از خودت خجالت بکشی مواجه شد.

در تصاویر منتشر شده از این سخنرانی، مأموران حاضر در سالن، یکی از معترضان را که تراس را مخاطب انتقادات خود قرار داده بیرون می کنند.

گزینه احتمالی نخست وزیری انگلیس با لحن کنایه آمیز خطاب به شرکت کنندگان می گوید: انگار تعدادی نفوذی اینجا داریم که بیرونشان می کنند .

اما اندکی بعد یکی دیگر از معترضان روی نیمکت بلند شده و فریاد زد: ما اکثریت انگلیس هستیم! بعد از اخراج معترضان از جلسه، لیز تراس گفت: اینها شبه نظامیانی هستند که تلاش می کنند کشور ما و روند دموکراتیک ما و خدمات ضروری ما را مختل کنند .

این نامزد محافظه کار با اشاره به بسته شدن اخیر خیابان های انگلیس در اعتراض به افزایش بهای انرژی وعده داد در صورتی که به عنوان نخست وزیر  انتخاب شوم فوراً قانونی تصویب می کنم که بتوانیم مقابل اتحاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لیز تراس» نامزد نخست وزیری انگلیس هو شد

«لیز تراس» نامزد نخست وزیری انگلیس هو شد