مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 12:422022-08-06سياسي

کلیات طرح نظارت تصویب شد/ آغاز فعالیت کارگروه اقتصادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو های انقلاب با اشاره به جلسه اخیر این شورا به ریاست حدادعادل گفت: - سخنگوی شورای ائتلاف گفت: کلیات طرح نظارتی شورای ائتلاف بر عملکرد منتخبان این شورا در مجلس و شورا های شهر تصویب شد و به زودی کارگروهی فعالیت خود را جهت تدوین آیین نامه اجرایی آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو های انقلاب با اشاره به جلسه اخیر این شورا به ریاست حدادعادل گفت: در جلسه روز چهارشنبه 12 مرداد ماه کلیات طرح نظارتی شورای ائتلاف بر عملکرد منتخبان این شورا در مجلس و شورا های شهر تصویب شد و به موجب این مصوبه، به زودی کارگروهی زیر نظر رییس شورا فعالیت خود را جهت تدوین آیین نامه اجرایی و عملیاتی کردن طرح آغاز خواهد کرد.

رسولی افزود: با تصویب اعضا در این جلسه مصوب شد کارگروه اقتصادی شورای ائتلاف با مسئولیت محمدرضا پورابراهیمی فعالیت خود را آغاز کند.

سخنگوی شورای ائتلاف با اشاره به تأکید رییس شورا بر پویایی بیشتر ائتلاف در پیگیری مشکلات امروز کشور گفت: ائتلاف در جهت تقویت خود گام های تحولی را در برنامه هایش پیش بینی کرده است که به زودی شاهد آن خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات طرح نظارت تصویب شد/ آغاز فعالیت کارگروه اقتصادی

کلیات طرح نظارت تصویب شد/ آغاز فعالیت کارگروه اقتصادی