مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-06حوادث

تمهیدات و محدودیت های ترافیکی ویژه روز تاسوعا و عاشورا حسینی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از اتخاذ تمهیدات و محدودیت های ترافیکی در روز تاسوعا و عاشورا حسینی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محمدعلی بزی ضمن تسلیت ایام ماه محرم الحرام وشهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهارداشت: پلیس راهنمایی ورانندگی به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی عابران و بالاخص عزاداران حسینی و جلوگیری از حوادث ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا محدودیت ها ترافیکی به شرح ذیل در شهر زاهدان از ساعت 05:30 صبح تا پایان مراسمات اعمال خواهد کرد.

سرهنگ بزی درادامه بیان داشت: محدودیت ها وتمهیدات ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی  بشرح ذیل اعلام میشود:  روز تاسوعا تقاطع خیابان امام – خرمشهر به سمت میدان شهرداری میدان مشاهیر به سمت شهدای گمنام تقاطع امام خمینی -مزاری به سمت خیابان امام خمینی خرمشهر، بلوار آزادگان از تقاطع مزاری به سمت میدان شهرداری وکلیه فرعی های منشعب به سمت بلوار خرمشهر وکلیه ورودهای منتهی به بلوارخرمشهر اتخاذ خواهد شد.

روز عاشورا بلوار شهید سردار سلیمانی به سمت گلزار شهدا تقاطع میرحسینی – رجایی به سمت گلزارشهدا خیابان مولوی از تقاطع مصطفی – مولوی به سمت گلزار شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات و محدودیت های ترافیکی ویژه روز تاسوعا و عاشورا حسینی

تمهیدات و محدودیت های ترافیکی ویژه روز تاسوعا و عاشورا حسینی