مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 15:072022-08-06سياسي

تجلیل عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از وزارت اطلاعات برای دستگیری جاسوس سوئدی


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تجلیل از نیروهای وزارت اطلاعات برای دستگیری جاسوس سوئدی گفت: سوئد ابزار نظام سلطه و صهیونیست ها به شمار می رود.

- حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به دستگیری جاسوس سوئدی توسط وزارت اطلاعات گفت: یکی از وظایف دستگاه امنیتی کشور مقابله با جریانات ضدجاسوسی است کشور ما به دلیل مقابله با نظام سلطه و درگیری با رژیم صهیونیستی همیشه مورد خشم و غضب دشمنان و نفوذ قرار دارد، به همین خاطر سرویس اطلاعاتی ما با چشمان بیدارش باید با آنها مقابله کند.

وی با بیان اینکه دستگیری جاسوسان سوئدی یک نمونه از ده ها مورد مقابله با نفوذ است،  اظهار داشت: این اتفاق مثبت است، سربازان گمنام امام زمان (عج) چشمان بیدار نظام هستند.

نوش آبادی تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همیشه از دستگاه های اطلاعاتی کشور حمایت کرده است.

متاسفانه جریان تروریستیِ صهیونیستی همواره در تلاش است تا با استفاده از اتباع کشورهای خارجی به اهدافش علیه کشور ما برسد و از این افراد استفاده می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: باید مراقب شیطنت های رژیم صهیونیستی در منطقه باشیم چرا که آشکارا وارد عرصه مقابله با ما شدند و یک جنگ اطلاعاتی و سایبری راه انداخته اند و می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از وزارت اطلاعات برای دستگیری جاسوس سوئدی

تجلیل عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از وزارت اطلاعات برای دستگیری جاسوس سوئدی