مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 15:372022-08-06سياسي

مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری


مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) گفت: مراسم عزاداری بعد از نماز عشاء از شنبه تا دوشنبه با سخنرانی آیت الله میرباقری و مداحی حسن شالبافان و از سه شنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی آریا و مداحی عباس حیدرزاده برگزار می شود.

- حجت الاسلام علی قاسمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه هفتگی حرم بانوی کرامت از 15 مرداد لغایت 21 مرداد ماه 1401 اظهار کرد: مراسم نیاش صبحگاهی از روز شنبه تا چهارشنبه با نوای حجت الاسلام خورشیدی قرائت و روز پنجشنبه نیز مراسم زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مومنی و مداحی محمد جواد احمدی برگزار و صبح جمعه نیز مراسم قرائت دعای ندبه با نوای عباس حیدرزاده و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد برگزار می شود.

وی اضافه کرد: مراسم قبل از نماز ظهر نیز از روز شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرشفیعی و مداحی جعفری نژاد و حسینی تبار برگزار می شود و زیارت عاشورا نیز توسط حجت الاسلام شهیدی و محمد پور با صد سلام قرائت خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ادامه داد: از روز سه شنبه نیز تا روز جمعه حجت الاسلام ناصر خلج قبل از ظهر به ایراد سخن خواهد پرداخت و مجتبی خرسندی، حمید طیبی، علی پاکزمان و حمید محمدی مداحی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری

مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری