مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 16:072022-08-06سياسي

گفتگو ها در وین وارد سومین روز خود شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گفتگو های رفع تحریم ها امروز (شنبه) 15 مرداد ماه، برای سومین روز متوالی و با برگزاری جلسات در سطوح مختلف، - گفتگو های رفع تحریم امروز و در سومین روز نیز در شهر وین پایتخت اتریش در سطوح مختلف در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گفتگو های رفع تحریم ها امروز (شنبه) 15 مرداد ماه، برای سومین روز متوالی و با برگزاری جلسات در سطوح مختلف، از جمله رایزنی های فنی و کارشناسی در جریان است.

در دو روز گذشته نیز طرف ها در گفتگو ها و جلساتی که در فرمت های مختلف برگزار شد، در مورد چند موضوع باقیمانده به ارائه دیدگاه ها، تبادل نظر و بحث پرداختند.

دور جدید مذاکرات از روز پنجشنبه 13 مرداد ماه در شهر وین آغاز شد.

به همین منظور علی باقری صبح پنجشنبه در ٰرأس هیأتی برای شرکت در دور جدید مذاکرات رفع تحریم ها وارد شهر وین شد و در دو روز گذشته رایزنی هایی را با هیأت های روسیه، چین و اتحادیه اروپا در وین انجام داد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز چهارشنبه 12 مرداد ماه ضمن اعلام خبر سفر هیأت ایرانی به وین برای شرکت در این مذاکرات گفت: در این دور از گفتگو ها که به روال قبل با هماهنگ کنندگی اتحادیه اروپا برگزار خواهد شد، در خصوص ایده های مطرح شده از سوی طرف ها از جمله ایده های ارائه شده از سوی جمهوری اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگو ها در وین وارد سومین روز خود شد

گفتگو ها در وین وارد سومین روز خود شد