مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 16:472022-08-06ورزشي

برگزاری مسابقات پهلوانی و المپیادی برای پیشگیری از فقر حرکتی زندانیان


با توجه به اینکه زندانیان از اوقات فراغت بیشتری نسبت به دیگر افراد برخوردار هستند، باید آن ها را به تحرک بدنی و ورزشی وادار کرد تا از فقر حرکتی آن ها پیشگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، عبدالمجید کشوری عصر امروز در جلسه ای که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگ و ماتم امام حسین(ع)، اظهار کرد: فلسفه اصلی سازمان زندان ها، اصلاح و تربیت زندانیان و بازگشت شرافتمندانه آن ها به جامعه است.

ویخاطرنشان کرد: در زندان ها به پرورش جسم زندانی اهمیت ویژه ای داده می شود و تربیت بدنی در زندان های لرستان دارای جایگاه خاص و شناخته شده ای است.

مدیرکل زندان های لرستان با بیان اینکه در زندان های استان هرساله مسابقات پهلوانی و المپیاد ورزشی برگزار می شود، افزود: این مهم با تعامل سازنده زندان ها و ادارات ورزش و جوانان استان صورت می پذیرد.

کشوری به نقش سازنده اداره ورزش وجوانان در کمک به تجهیزات و برگزاری مسابقات ورزشی در زندان ها، گفت: هدف از برگزاری مسابقات ورزشی در تمامی رشته ها سلامت جسم وروح زندانی است و با توجه به اینکه زندانیان از اوقات فراغت بیشتری نسبت به دیگر افراد برخوردار هستند، باید آن ها را به تحرک بدنی و ورزشی وادار کرد تا از فقر حرکتی آن ها پیشگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات پهلوانی و المپیادی برای پیشگیری از فقر حرکتی زندانیان

برگزاری مسابقات پهلوانی و المپیادی برای پیشگیری از فقر حرکتی زندانیان