مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 20:072022-08-06سياسي

روایت معاون اول قوه قضاییه از وجود برخی بدعت ها در عزاداری ها


معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه مجالس امام حسین(ع) باید طوری برگزار شود که دین خدا احیا شود گفت: نباید در عزاداری ها خدای ناکرده بدعتی به وجود بیاد، - تابناک : حجت الاسلام محمد مصدق، معاون اول قوه قضاییه در جمع عزادارن حسینی زنجان با تسلیت ایام عزاداری به همه شیعیان و ابلاغ سلام حجت الاسلام رییسی به مردم زنجان اظهار داشت: رییس جمهور دیروز در دیداری که داشتیم گفتند که من دلم در زنجان است و سلام گرم مرا به زنجانی ها برسانید.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری اهل بیت در زنجان و ارادت مردم این دیدار به اباعبدالله الحسین(ع) گفت: به حق مقام معظم رهبری زنجان را به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی نامیده اند.

وی با اشاره به اینکه این حسین کیست که این قدر در زنگی ما نقش دارد و تاثیرگذار است، گفت: ماه محرم، ماه بسیار با عظمتی است و شما عزاداران حسینی ماه ها منتظر این ماه بودید و برای فرزندان خود لباس سیاه تهیه کردید و همه منتظر ورود به ماه محرم بودیم.

مصدق با بیان اینکه این ماه میهمان ویژه ای دارد و میزبان ایشان هم شما مردم عزادار حسینی هستید، تصریح کرد: این حسین نه از آن جهت که پدرش امیرالمومنین(ع) و نه از آن جهت که مادرش فاطمه زهرای اطهر و نه از آن جهت که نوه پیامبر گرامی است، که ما منتظرش هستیم، بلکه ویژگی که امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت معاون اول قوه قضاییه از وجود برخی بدعت ها در عزاداری ها

روایت معاون اول قوه قضاییه از وجود برخی بدعت ها در عزاداری ها