مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 21:272022-08-06سياسي

یادواره شهدای روستای شوتاور چاروسا برگزار شد


با حضور اقشارمختلف مردم یادواره شهدا روستای شوتاور چاروسا برگزار شد.

- حضور جوانان از دیگر جلوه های زیبا این مراسم بود.

سرهنگ پوربهشت فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در این مراسم با تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم عنوان کرد: یادواره های شهدا بهترین فرصت برای تبیین روحیه ایثار و شهادت در جامعه است.

  وی افزود: نظام اسلامی با بهره مندی از فرهنگ ایثار و شهادت، از توطئه های دشمنان مصون است و دست یابی به افتخارات در عرصه های گوناگون به برکت خون مطهر شهداست.

باقری راد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کهگیلویه هم در این مراسم گفت:از آنجا که نسل جدید ما دوران دفاع مقدس را به یاد ندارد لذا زنده نگه داشتن حماسه‏ ها و رشادت‏ های رزمندگان اسلام و بازخوانی ایثارگری های آن عزیزان موجب الگوگیری جوانان ما از شهدا خواهد شد.

  وی اضافه کرد: شهدا با نثار جان، دین خود را برای حفظ اسلام به خوبی ادا کردند و اینک وظیفه ماست که با تداوم راه آن بزرگواران و عمل به وصایای آنها از انقلاب و اسلام محافظت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کهگیلویه با بیان اینکه دشمن بهترین حربه برای غلبه بر جوانان را فضای مجازی می داند عنوان کرد: دشمن چنان در رسانه های مختلفی که در دست خود دارد هجمه می کند که بسیاری مواقع جای شهید و جلاد عوض می کند پس سفارش ما به جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای روستای شوتاور چاروسا برگزار شد

یادواره شهدای روستای شوتاور چاروسا برگزار شد