مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 22:222022-08-06حوادث

زوج جوان جاعل نسخه های پزشکی بودند


زوج جوان که به اتهام جعل نسخه های پزشکی و دریافت داروهای کمیاب از داروخانه ها تحت تعقیب بودند هنگام سرقت از یک خودرو دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، از چندی قبل گزارش های متعددی مبنی برسرقت محتویات داخل خودرو به مأموران کلانتری 172حضرت عبدالعظیم(ع) می رسید که پلیس گشت های هدفمند را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کرد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: در حالی که ردیابی ها ادامه داشت روز سه شنبه مأموران از وقوع یک فقره سرقت توسط زن و مرد جوانی مطلع شدند و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی به شناسایی و دستگیری سارقان در یک عملیات پلیسی در محدوده حرم اشاره کرد و گفت: در بررسی های بیشتر از متهمان 4 دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه لپ تاپ سرقتی به همراه 3نسخه پزشکی کشف شد.

با انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد که این زن و شوهر سابقه دار بوده و به اتهام جعل نسخه های پزشکی تحت تعقیب پلیس و مراجع قضایی هستند.

متهمان دربازجویی ها علاوه بر سرقت تلفن های کشف شده به جعل نسخه های پزشکی و تهیه داروهای کمیاب از داروخانه ها و فروش آنها با نرخ آزاد اعتراف کردند.

سرهنگ جلیلیان اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج جوان جاعل نسخه های پزشکی بودند

زوج جوان جاعل نسخه های پزشکی بودند