مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-07سياسي

وزارت کشور بودجه سیل رفسنجان را مشخص کند


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از وزارت کشور درخواست کرد در جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت بودجه سیل رفسنجان اعلام و تخصیص داده شود که بتوانیم با قوت و قدرت بیشتری سازندگی را شروع کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی امروز در سخنانی اظهار کرد: سیل اخیر شهرستان رفسنجان حرف و حدیث های زیادی به دنبال داشت و موجب شد بین مسؤولان اختلافاتی ایجاد شود، در حالی که مسؤولان باید با وحدت و همدلی و به دور از دعواها فقط به فکر حل مشکلات ایجاد شده باشند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: اینکه همدیگر را متهم کنند و توپ را در میدان یکدیگر بیندازند در شأن مسؤولان نیست و در شرایط بحران سیل نباید دنبال مقصر بود چراکه کمیته حقیقت یاب و دادستانی پیگیری می کند.

وی عنوان کرد: نزدیک به 150 خانه 100 درصد ویران شده و تعداد زیادی خانه درگیر سیلاب شدند و خسارت دیدند، اجناس مغازه ها به دلیل ورود سیل به داخل مغازه از بین رفته و باغات پسته هم پر از گل ولای است، همچنین آسفالت خیابان ها خراب شده و مشکلات متعدد دیگری ناشی از سیل به وجود آمده که مسؤولان به جای دعوا و فرافکنی بهتر است به حل این مشکلات بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور بودجه سیل رفسنجان را مشخص کند

وزارت کشور بودجه سیل رفسنجان را مشخص کند