مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 13:222022-08-07بين الملل

«هم جنسگرایی» طاعون قرن را به جان تمدن غرب انداخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بحران فساد اخلاقی در اروپا در طی چند دهه گذشته افزایش یافته، اما در طی ماه های گذشته فساد اخلاقی زمینه گرفتار شدن اروپا در یک پاندمی جدید را فراهم کرده است که رسانه های غربی از آن ها تحت عنوان طاعون قرن یاد می کنند.

- بحران فساد اخلاقی در اروپا در طی چند دهه گذشته افزایش یافته، اما در طی ماه های گذشته فساد اخلاقی زمینه گرفتار شدن اروپا در یک پاندمی جدید را فراهم کرده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بحران فساد اخلاقی در اروپا در طی چند دهه گذشته افزایش یافته، اما در طی ماه های گذشته فساد اخلاقی زمینه گرفتار شدن اروپا در یک پاندمی جدید را فراهم کرده است که رسانه های غربی از آن ها تحت عنوان طاعون قرن یاد می کنند.

ماجرا از جایی مورد توجه افکار عمومی جهان قرار گرفت که روزنامه گاردین چاپ انگلیس با انتشار مقاله ای مدعی شد که بر اساس مطالعه جدیدی که در رابطه با چگونگی ابتلا به آبله میمونی در سراسر جهان انجام شده است 98 درصد از مبتلایان به این نوع آبله مردان هم جنس گرا هستند.

همچنین بنا بر بررسی انجام شده 41 درصد از بیماران شناسایی شده مبتلا به ایدز بوده اند.

این مطالعه که دولت انگلیس در حال بررسی آن برای برنامه ریزی و تدوین راهنمایی های لازم برای مقابله با شیوع بیش از پیش این بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هم جنسگرایی» طاعون قرن را به جان تمدن غرب انداخت

«هم جنسگرایی» طاعون قرن را به جان تمدن غرب انداخت