مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-07فرهنگي

سینمایی های تلویزیون در روز عزای سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)


30 عنوان فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن یکشنبه و دوشنبه 16 و 17 مرداد همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه های تلویزیون روی آنتن می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن زائر حسین(ع) ، تنگه ابوقریب ، سبز به رنگ زمرد ، بادیگارد ، افسانه ساریلا ، قصه ابراهیم ، راز میلیتون ، کیمیا ، نهنگ خشمگین ، گمشده و عشق ، سایه بر خورشید ، کارت پستال ، من دنیل بلیک هستم ، سفیر ، یک مادر 2 ، کارخانه ، درسواوزلا ، هیهات ، خبرنگار ، روز واقعه ، گرگ دریا 1 ، اسرار رسمی ، عاشوراییان ـ مسلم ابن عقیل (ع) ، نقش و نقاش ، ناسور ، یونس ، روز عزیز ، ظهر روز دهم ، بیست و یک روز بعد و خدا نزدیک است یک شنبه و دوشنبه 16 و 17 مرداد ماه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

شبکه سه سیما فیلم تلویزیونی زائر حسین(ع) به کارگردانی محمدحسین حقیقی ، یک شنبه 16 مرداد ماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: مردی به نام فرهاد در زمان جنگ عکاس بوده است.

او اکنون به فعالیت های اقتصادی روی آورده و با انجام زد و بندهایی، ثروت زیادی به دست آورده است.

او در جریان یکی از واپسین پروژه های اقتصادی با پول های خود و سرمایه مردم، مقداری زمین در کربلا می خرد، اما طرف عراقی فرهاد، او را فریب می دهد و همین موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمایی های تلویزیون در روز عزای سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)

سینمایی های تلویزیون در روز عزای سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)