مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 19:272022-08-07سياسي

گروه های مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی در صحنه هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا فلاح زاده بعد از ظهر یکشنبه در یادواره فرمانده نابغه محور مقاومت سردار شهید مرتضی حسین پور حسین قمی در شلمان لنگرود با اشاره به اقدامات این فرمانده جوان جبهه مقاومت اظهار کرد: - سردار محمدرضا فلاح زاده با اشاره به اینکه پایان آتش بس در دستان جهاد اسلامی است، گفت: گروه های مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی در صحنه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا فلاح زاده بعد از ظهر یکشنبه در یادواره فرمانده نابغه محور مقاومت سردار شهید مرتضی حسین پور حسین قمی در شلمان لنگرود با اشاره به اقدامات این فرمانده جوان جبهه مقاومت اظهار کرد: زمانی که دشمن می توانست به اسلام ضربه بزند نه حکومت اسلامی بود و نه، ولی فقیه حاکم بود.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی هم حکومت اسلامی تشکیل شد و هم، ولی فقیه حاکم افزود: در زمان جمله داعش و تکفیری ها به پشتوانه هدایت های داهیانه، ولی فقیه و حضور مجاهدان راه خدا بود که موفق به شکست این گروه تروریستی در محور مقاومت شدیم.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه با اشاره به اینکه یکی از رزمنده محور مقاومت سردار سپاه اسلام مرتضی حسین پور و یا به تدبیر رزمندگان مجاهد راه خدا حسین قمی بود، اضافه کرد: او فرمانده یگانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی در صحنه هستند

گروه های مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی در صحنه هستند