مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 20:372022-08-07بين الملل

دلایل سیاسی حمله ارتش اسراییل به غزه


ایستا نبودن دولت های اسراییل باعث شده تا فروپاشی در ساختار این رژیم رخ دهد و به همین دلیل است که آنها حمله نظامی را هر از چندگاهی در دستور کار خود قرار می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نورنیوز،حمله نظامی رژیم صهیونیستی به غزه در این بازه زمانی از ابعاد متفاوتی قابل بررسی است، اما یکی از مهمترین ابعاد آن را باید در حوزه سیاسی جستجو کرد.

یکی از مهمترین دلایل حمله ارتش اسراییل به غزه را باید بحث بن بست سیاسی در این رژیم دانست که از یک ماه پیش تاکنون دامنگیر تل آویو شده است.

برای چندمین بار ما شاهد آن بودیم که کنست اسراییل منحل شد و در نهایت نخست وزیر کنار رفت و بحث انتخابات زودهنگام مطرح شده است.

اینکه نفتالی بنت یک باره و به دلیل مشکلات داخلی بر سر تصویب برخی از قوانین مربوط به شهرک سازی و شهرک نشینان صهیونیست کنار می رود و به سرعت شریک سیاسی او یعنی یاییر لاپید به جای او بر صندلی می نشیند، تکرار یک بحران چندساله را به نمایش می گذارد که حالا هم این روند به شکلی دیگر یک انسداد سیاسی را نمایان کرده است.

طی دو سال گذشته هم بارها و بارها شاهد بودیم که هرگاه در اسراییل یک مشکل سیاسی یا انسداد حزبی به وجود می آید، ارتش این کشور دست به اجرای عملیات علیه فلسطینیان و مقاومت فلسطین می زند و این در حالی است که چهار مرتبه انتخابات در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل سیاسی حمله ارتش اسراییل به غزه

دلایل سیاسی حمله ارتش اسراییل به غزه