مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 23:172022-08-07ورزشي

چرا دو ستاره تیم های ملی هندبال اعزام نشدند؟/ تشکر فیک از تلاش های بی ثمر!


دو ستاره تیم های ملی هندبال مردان و زنان کشورمان نتوانستند این تیم ها را در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی همراهی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از 18 تا 27 مردادماه 1401 به میزبانی قونیه برگزار می شود.

در همین راستا تیم های ملی هندبال مردان و زنان ایران برای حضور در این بازی ها صبح چهارشنبه عازم ترکیه شدند.

بازی با نام یک فوق ستاره! نکته جالب توجه درمورد تیم های اعزامی هندبال به بازی های کشورهای اسلامی غیبت دو ستاره در تیم مردان و زنان است؛ جایی که سجاد استکی و راضیه جانباز هرکدام به دلایلی نتوانستند تیم ملی را در این رقابت ها همراهی کنند.

دلایلی که فدراسیون برای عدم اعزام این ستاره ها در سایت اعلام کرده جای شک و شبهه زیادی دارد! درمورد سجاد استکی؛ چند روز قبل فهرستی از بازیکنان اعزامی به رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی روی سایت فدراسیون قرار گرفت که در بین آنها نام سجاد استکی به چشم نمی خورد، اما مدتی بعد این خبر از سایت فدراسیون حذف شد و یک روز بعد فهرست جدید روی سایت قرار گرفت که در آن نام استکی دیده می شد.

در لیست دوم نام محمد سیاووشی، علی رحیمی کازرونی، شاهو نصرتی، مجتبی حیدرپور، افشین صادقی، علی کوهزاد، سجاد استکی، مهران حسینی، سید علیرضا موسوی، شهاب صادق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دو ستاره تیم های ملی هندبال اعزام نشدند؟/ تشکر فیک از تلاش های بی ثمر!

چرا دو ستاره تیم های ملی هندبال اعزام نشدند؟/ تشکر فیک از تلاش های بی ثمر!