مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-08حوادث

آخرین وضعیت پرونده حادثه مرگبار در رفسنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، ایمان شهسواری در تشریح این خبر افزود: این درگیری در بخش بهرمان از توابع رفسنجان رخ داده است.

وی با اشاره به این مطلب که از همان ابتدای دستگیری متهم، بازپرس ویژه قتل شهرستان رفسنجان در شهرستان انار- فاصله 50 کیلومتری از نوق رفسنجان- حضور داشته است، اظهارداشت: این حادثه عصر روز گذشته اتفاق افتاده است و متهم تحت مصرف روانگردان از نوع شیشه دست به این اقدام مرگبار زده است.

این مقام قضایی اعلام کرد: بلافاصله پس از کسب گزارش این حادثه تلخ دستورات قضایی لازم جهت دستگیری عوامل این حادثه صادر شد و نهایتا قاتل پس از یک عملیات تعقیب و گریز و هنگامی که خود را در محاصره ماموران پلیس می بیند اقدام به خودزنی می کند و ماموران بلافاصله وی را دستگیر و به بیمارستان شهرستان انار منتقل می کنند.

شهسواری ادامه داد: بازجویی های اولیه از متهم  توسط بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی وانقلاب رفسنجان درحال انجام است و در بازجویی های اولیه، متهم مسائل شخصی و اختلافاتی که از قبل با تعدادی از اتباع افغانستانی داشته را انگیزه اصلی این جنایت عنوان کرده است.

وی بیان کرد: تمام افرادی که جان خود را در این حادثه از دست داده اند مرد و دربازه سنی جوان و میانسال و از افرادی بودند که در محل چاه موتورهای کشاورزی در حال کار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده حادثه مرگبار در رفسنجان

آخرین وضعیت پرونده حادثه مرگبار در رفسنجان