مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 20:172022-08-08سياسي

رهبر انصارالله: هدف ما پایان محاصره یمن است


رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه هدف آن ها پایان دادن به تجاوزات و محاصره است، تأکید کرد که ملت یمن بایستی همواره برای مقابله با دشمنان آماده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت که امام حسین امتداد اسلام ناب و حضرت رسول اکرم(ص) و انقلاب امام حسین (ع) نیز برای مقابله با کودتای اموی ها علیه دین بود.

وی گفت که آمریکا و اسراییل ادامه دهنده راه یزید هستند و کسانی که در صف آن ها بوده و برای آن ها خدمت می کنند همانند ابن زیاد و شمر هستند.

بنابر گزارش وبگاه المسیره ، الحوثی گفت که دشمنان ما می خواهند ما را خوار کرده و تحت سلطه و بندگی خود درآورند، آمریکا یی ها و اسراییلی ها نمی خواهند ما امت مستقل و بدون وابستگی باشیم، دشمنان می خواهند امت را منحرف کرده و آن ها را مطیع و تسلیم دشمنان کنند.

وی افزود: منبع خطر یزیدی معاصر همان آمریکا و اسراییل و مزدورانش هستند و ما نیز بایستی در موضع امام حسین (ع) بوده و تسلیم شدن و ظلم را نپذیریم، دشمنان امت می خواهند مفاهیم دینی را تخریب کرده و امت را گمراه سازند تا در برابر سلطه آن ها ایستادگی نکند، آنها از طریق تریبون های انحرافی و علمای گمراهی سعی می کنند به نام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: هدف ما پایان محاصره یمن است

رهبر انصارالله: هدف ما پایان محاصره یمن است