مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-09سياسي

کارگاهی با نقاب کارخانه!/ مدیران آزمایش قصد احیای کارخانه را ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، تنها 2 ماه به یک سالگی سفر رییس جمهور به استان فارس زمان باقی مانده است، از اصلی ترین و مهم ترین مصوبات سفر رییس جمهور، راه اندازی و احیای کارخانه باسابقه آزمایش بود.

حضور سرزده رییس جمهور در کارخانه آزمایش و مشاهده سوله های غول لوازم خانگی کشور که پس از واگذاری به بخش خصوصی به انبار پیاز تبدیل شده بود، بازتاب وسیعی داشت.

درس عبرتی به نام آزمایش وضعیت آزمایش چنان اسفناک بود که رییس جمهور 6 ماه بعد در اردیبهشت ماه 1401، طی نخستین رویداد خصوصی سازی در اقتصاد ایران،  هنگام تشریح واگذاری های فسادزا گفت: بررسی های ما نشان می دهد که در موارد مختلف کارخانه های را به انبار سیب زمینی و پیاز تبدیل کرده اند و یا دستگاه ها را فروخته اند، این موضوع حاصل روش هایی است که منجر به پرونده های فساد می شود.

  وعده کارخانه دادند، کارگاه افتتاح شد! استاندار فارس که هنگام سفر رییس جمهور به فارس، تنها چند روز از آغاز مسئولیتش می گذشت، ماموریت ویژه یافت که آزمایش را بار دیگر به تولید بازگرداند، اتفاقی که تاکنون پس از گذشت 10 ماه هنوز رخ نداده است.

مدیران آزمایش روز بعد از سفر رییس جمهور طی بیانیه ای گفتند کارخانه را 6 ماهه یعنی پایان فروردین، به تولید باز می گردانند، بعد گفتند این 6 ماه از زمان تقدیم برنامه زمان بندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاهی با نقاب کارخانه!/ مدیران آزمایش قصد احیای کارخانه را ندارند

کارگاهی با نقاب کارخانه!/ مدیران آزمایش قصد احیای کارخانه را ندارند