مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-09ورزشي

ادامه حضور غیرقانونی نصیرزاده در هیأت رییسه کشتی


اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی پس از تغییراتی در کمیسیون اجتماعی هیات دولت و طرح در کمیته تطبیق قوانین مجلس در مهر ماه سال 98 به تصویب رسید و چهارشنبه 9 تیرماه 1400 اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران، مورد بررسی قرار گرفته و به تایید شورای نگهبان رسید.

در نهایت 19 تیرماه 1400 بود که از سوی معاون اول سابق رییس جمهوری جهت اجرا به وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شد و اواخر مردادماه بود که از سوی این وزارتخانه جهت اجرا به فدراسیون های ورزشی ابلاغ شد.

بر اساس ماده 18 اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی، هیات رییسه بالاترین رکن اجرایی فدراسیون و از ترکیب اعضای مشخص تشکیل شده است.

بر اساس بند 1 این ماده، رییس فدراسیون همزمان به عنوان ریاست هیئت رییسه به شمار می رود؛ بنابراین مطابق بند 1 ماده 18 اساسنامه فدراسیون های ورزشی، عبدالمهدی نصیرزاده به عنوان رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به عنوان رییس هیات رییسه این فدراسیون محسوب می شود.

در تبصره 1 این ماده آمده است: اعضای هیئت رییسه به صورت همزمان نمی توانند در سایر فدراسیون ها مسئولیتی داشته باشند.

بنابراین از زمان ابلاغ اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران که به اواخر مردادماه سال گذشته بازمی گردد، حضور همزمان عضو هیات رییسه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه حضور غیرقانونی نصیرزاده در هیأت رییسه کشتی

ادامه حضور غیرقانونی نصیرزاده در هیأت رییسه کشتی