مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-09بين الملل

درخواست وکیل «آتامبایف» برای سفر درمانی موکلش به مسکو


رهبر حزب سوسیال دموکرات قرقیزستان از رییس جمهور این کشور درخواست کرد تا اجازه دهد «الماس بیک آتامبایف» رییس جمهور اسبق این کشور برای درمان به مسکو سفر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، تمیرلان سلطان بیکوف رهبر حزب سوسیال دموکرات، از سادیر جباراف رییس جمهور قرقیزستان، درخواست کرد تا اجازه دهد الماس بیک آتامبایف رییس جمهور اسبق این کشور را برای درمان به مسکو سفر کند.

در پی این درخواست وی سندی مورد تایید دادگاه مبنی بر بیماری عروق کرونر قلب، آنژین صدری و تصلب شرایین آئورت و عروق کرونر تنگی مجاری عروق، پیوست کرده است.

در این سند آمده است که اقدامات درمانی لازم و اقدامات پزشکی بعدی که بر اساس نتایج معاینات پزشکی به بیمار توصیه می شود، آندوسکوپی لیزر کانفوکال و ابلیشن آرگون پلاسما روی مری است که در قرقیزستان به دلیل نبود تجهیزات لازم امکان انجام آن وجود ندارد.

رهبر حزب و  وکیل رییس جمهور اسبق یادآور شد که این درمان ها قبلاً در سال 2016 در بیمارستان بالینی مرکزی روسیه انجام شده است و اکنون نیاز است که مجددا صورت بگیرد.

سلطان بیکوف ضمن این درخواست از رییس جمهور قرقیزستان تضمین کرد که پس از انجام عملیات پزشکی لازم برای گذراندن دوره محکومیت به کشور بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وکیل «آتامبایف» برای سفر درمانی موکلش به مسکو

درخواست وکیل «آتامبایف» برای سفر درمانی موکلش به مسکو