مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 10:522022-08-09ورزشي

اعزام 11 ورزشکار و مربی از استان مرکزی به رقابت های کشورهای اسلامی


11 ورزشکار ملی پوش و مربی تیم های ملی از استان مرکزی به پنجمین دوره رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی که در شهر قونیه ترکیه برگزار می شود اعزام خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک بر اساس اعلام فدراسیون های مربوطه و حضور این ورزشکاران و مربیان در اردوهای آمادگی و نهایی که در ماهای اخیر برگزار شد به منظور حضور در این رویداد مهم تعداد 8 ورزشکار در رشته های مختلف و 3 مربی از استان مرکزی نیز انتخاب شده اند.

آقایان علی زند، میلاد فرازمهر، مجید نیکوهمت، ابوالفضل شهرجردی به عنوان ورزشکار و آقای قاسم شهرجردی به عنوان مربی؛ تیم ملی کاراته کاتا کشورمان را همراهی می کنند.

محمدرضا حمیدی از اعضای تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران و سعید نجفی از تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک کشورمان نیز در این مسابقات به عنوان ورزشکار و وحید احمدی به عنوان مربی تیم ملی را همراهی می کنند.

ورزشکار ارزنده استان مرکزی در رشته دوومیدانی، پرتاب دیسک آقای حسین رسولی نیز به عنوان ورزشکار اصلی تیم ملی کشورمان در این رقابت ها شرکت می کنند.

زهرا کریمی نیز به عنوان ورزشکار در تیم ملی والیبال و راضیه فرجی پور به عنوان مربی تیم ملی هندبال بانوان ایران در پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی که از 17 تا 27 مرداد در قونیه ترکیه برگزار می شود حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 11 ورزشکار و مربی از استان مرکزی به رقابت های کشورهای اسلامی

اعزام 11 ورزشکار و مربی از استان مرکزی به رقابت های کشورهای اسلامی