مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 13:322022-08-09سياسي

محسن هاشمی: افراطیون بدانند که تاریخ محو شدنی نیست


حماسه ای که توسط بزرگمردان این سرزمین در دهه نخست انقلاب وبه بهای سنگین صد ها هزار شهید و جانباز خلق شد را نمی توان مصادره کرد، - یاران راستین خمینی، همان هایی بودند که بی ریا و خالصانه در جبهه ها جنگیدند.

محسن هاشمی رفسنجانی در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: در قسمت های پیشین سلسله یادداشت های بانیان وضع موجود از نقاط مثبت وضع موجود گفتیم که تخریبگران با بی توجهی به آن سعی در مصادره خوبی ها و فرافکنی نقاط منفی دارند، در این بخش به تناسب ایام عاشورای حسینی به یکی از مهم ترین بخش های تاریخ انقلاب اسلامی، دهه نخست و دفاع مقدس می پردازیم.

دهه نخست انقلاب اسلامی، بدون تردید سخت ترین بخش از عمر 44 ساله نظام جمهوری اسلامی است، دهه ای که با ترور های ناجوانمردانه آغاز و با جنگ تحمیلی ادامه یافت، دورانی که مسوولیت با خطر کردن و شهادت گره خورده بود و بسیاری از شخصیت های برجسته انقلاب یا در ترور یا در جبهه ها در خون خود غلطیدند.

امروز و پس از دوران تثبیت سخن گفتن از آن دوران ساده است، به خصوص که مسوولان در امنیت و امکانات مناسب و حمایت های رسمی قرار دارند، اما در آن دوران مسوولیت با گلوله و ترکش و خون، همراه بود.

ترور های فرقان با شهید قرنی در فروردین 58 آغاز شد و سپس آیت الله مطهری در خون خود غلطید، آیت الله هاشمی رفسنجانی نفر سوم بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن هاشمی: افراطیون بدانند که تاریخ محو شدنی نیست

محسن هاشمی: افراطیون بدانند که تاریخ محو شدنی نیست