مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-09پزشكي

نخستین رویداد استارت آپی فناوری های سلامت محور موسسه رازی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، علیرضا یوسفی با اشاره به صد سال سابقه و جایگاه رفیع موسسه در توسعه و تجاری سازی فناوری های سلامت محور پزشکی، - مدیر پژوهش، آموزش و تجاری سازی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از برگزاری نخستین رویداد استارت آپی فناوری های سلامت محور رازی در آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، علیرضا یوسفی با اشاره به صد سال سابقه و جایگاه رفیع موسسه در توسعه و تجاری سازی فناوری های سلامت محور پزشکی، دامی و طیور گفت: این رویداد یک روزه دارای سه پنل خواهد بود که در پنل اول سخنرانی هایی در رابطه با قوانین، مقررات و حمایت های مالی از شرکت های استارت آپ و تولید دانش بنیان و همچنین حقوق مالکیت معنوی ارائه می شود.

وی افزود: در پنل دوم روش های ارزش گذاری فناوری، روش های تعیین سطح فناوری و نیز مدل های عقد قرارداد با فناوران تشریح می شود و در پنل سوم نیز انواع حمایت های موسسه از فناوران حوزه سلامت به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

رییس مرکز رشد فناوری رازی افزود: فناورانی که به نمونه اولیه خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط با تولید واکسن دست یافته یا انواع کیت، آنتی ژن و واکسن های انسانی، دام و طیور را تا مرحله آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد استارت آپی فناوری های سلامت محور موسسه رازی برگزار می شود

نخستین رویداد استارت آپی فناوری های سلامت محور موسسه رازی برگزار می شود