مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 13:522022-08-09ورزشي

شکایت هیات رییسه فدراسیون فوتبال علیه آمریکا و ترامپ


هیات رییسه فدراسیون فوتبال در دوره ریاست مهدی تاج، با استناد به تحریم های آمریکا در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ که از عوامل دخیل در پرداخت نشدن به موقع قرارداد مارک ویلموتس بوده، - هیات رییسه سابق فدراسیون که مسئول امضای قرارداد با مارک ویلموتس و تحمیل شدن غرامت سنگین به این فدراسیون بودند، در اقدامی از آمریکا و ترامپ به علت وضع تحریم و کارشکنی در پرداخت حقوق ویلموتس در دادگستری تهران شکایت کردند.

هیات رییسه فدراسیون فوتبال در دوره ریاست مهدی تاج، با استناد به تحریم های آمریکا در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ که از عوامل دخیل در پرداخت نشدن به موقع قرارداد مارک ویلموتس بوده، از این کشور و رییس جمهور سابق آمریکا در دادگستری تهران شکایت کردند.

به دنبال صدور رأی نهایی دادگاه حکمیت ورزش در پرونده ویلموتس، جمعی از اعضای هیأت رییسه وقت فدراسیون فوتبال، شکایتی را در دادگستری تهران ثبت کرده اند.

شاکیان این پرونده در دادخواست خود اعلام کرده اند که دادگاه حکمیت ورزش در قسمتی از رأی خود، بر حسن نیت فدراسیون فوتبال به منظور تلاش برای پرداخت دستمزد ویلموتس صحه گذاشته است اما فشارهای سنگین ناشی از تحریم ایالات متحده، مانع از آن شده که فدراسیون بتواند به تعهدات قراردادی خود عمل کند و در نتیجه، خسارات مادی و معنوی زیادی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت هیات رییسه فدراسیون فوتبال علیه آمریکا و ترامپ

شکایت هیات رییسه فدراسیون فوتبال علیه آمریکا و ترامپ