مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 14:072022-08-09بين الملل

یک سایت وزارت کشاورزی رژیم صهیونیستی هک شد


رسانه های عبری گزارش دادند یک گروه هکری که هفته گذشته موفق شده بود چند سایت صهیونیستی را از کار بیندازد، یک سایت وابسته به وزارت کشاورزی تل آویو را هک کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع صهیونیستی، امروز (سه شنبه)، خبر دادند که یکی از سایت های وزارت کشاورزی رژیم صهیونیستی هک شده است.

پایگاه خبری شبکه آی24 در این باره گزارش داد که گروه موسوم به Mysterious Team Bangladesh ، صبح امروز، سایت پژوهشگاه فولکانی متعلق به وزارت کشاورزی تل آویو را از کار انداخته است.

طبق این گزارش، این وب سایت تا لحظه انتشار خبر (13:40) همچنان از دسترس خارج بوده و مراجعه کنندگان قادر به بازکردن آن نبوده اند.

آی24 با اشاره به اینکه این گروه از گروه های طرفدار فلسطینیان بوده، خاطرنشان کرد که گروه مذکور، هفته گذشته، نیز موفق شده بود وبگاه های بندر ایلات و اشدود و همچنین وبگاه دانشکده پلیس را از دسترس خارج کند.

در همین ارتباط، چندی پیش، یک گروه هکری عراقی به نام الطاهره وب سایت های سه شرکت رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کرد و در صفحه اول، تصویری از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سرود سازمان الحشدالشعبی درباره این شهید بزرگوار را منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سایت وزارت کشاورزی رژیم صهیونیستی هک شد

یک سایت وزارت کشاورزی رژیم صهیونیستی هک شد