مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-09سياسي

صدور یک ضابطه کشوری مشکل پروانه، نهضت ملی مسکن را حل کند


صدور یک ضابطه کشوری می تواند مشکل پروانه برای واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن را حل کند چرا که در حال حاضر شهرداران از اختیارات نداشته خود استفاده می کنند که ممکم است در آینده برای آن ها مشکل ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر در جلسه شورای مسکن استان، به مسائل مطرح شده در مورد صدور پروانه اشاره و اظهار کرد: صدور پروانه بعد از ساخت تخلف است، ولی شهرداران مناطق برای تسهیل امور این کار را انجام داده اند.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه واحدهای نهضت ملی مسکن اغلب از مرحله بتن ریزی هم عبور کرده ولی هنوز پروانه دریافت نکرده اند، افزود: این در حالی است که قانون می گوید که تا نقشه ها تصویب نشود، اجازه صدور پروانه داده نشود.

وی تاکید کرد: صدور یک ضابطه کشوری می تواند مشکل پروانه برای واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن را حل کند، چرا که در حال حاضر شهرداران از اختیارات نداشته خود استفاده می کنند که ممکن است در آینده برای آن ها مشکل ایجاد کند.

در ادامه جلسه مسؤولان بر لزوم ارائه جدولی از اطلاعات واحدهای در دست احداث نهضت ملی مسکن تاکید کردند.

وجود مشکل در مسیر پادگان برای حفاری برای ارائه تسهیلات در زیرساخت های واحدهای مسکونی در دست ساخت برکت هم مورد اشاره قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور یک ضابطه کشوری مشکل پروانه، نهضت ملی مسکن را حل کند

صدور یک ضابطه کشوری مشکل پروانه، نهضت ملی مسکن را حل کند